Thursday, February 23, 2012

Franske Frustrationer

Lige en lille indledning: jeg tænkt mig at "genopfinde" bloggen her på dansk, som mere af en personlig blog, men mit dovenskabs niveau gør at jeg ikke sletter de allerede eksisterende indlæg..Ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med det her, gør det nok egentligt mest for min egen skyld, jeg tænker alt for meget og internettet er jo skabt til at man bare kan plapre løs om alt mellem himmel og jord, så here I go!

Jeg starter nyt og friskt med en "hvad har jeg på", noget jeg håber på at få gjort de fleste dage fremover.




Lilla skjorte med broderede detaljer, har været min mormors. Lyse jeans, Levis. Lysebrune/Orange støvler, Second-Hand fra Berlin. Ørering, H&M. 


Livet er faktisk ret fantastisk i øjeblikket, jeg laver mine lektier, hvilket faktisk hjælper med at nedsætte mit stress niveau, jeg føler mig meget mere lettet når lektierne er ordnet. I går aftes var jeg på en lille shoppingtur med Christian i Weekday, Aarhus. De have "premiere" på deres nye kollektion og havde derfor åben fra 19-21. Det var en super hyggelig tur med live musik (Love Birds mener jeg bandet hed), gratis drikkevarer og snacks og selvfølgelig hele den nye kollektion fremme på stativerne. Butikken var fyldt med danske fashion bloggers, hvilket var ganske skægt. Lasse fra sidseloglasse tog bl.a. et billede af os og vi fik os en snak om hans fine leopardsko - som jeg synes er rimelig seje! Pt. skal jeg til at igang med min fransk stil, hvilket jeg ikke ser fremtil (for at sige det mildt) da jeg stinker til fransk, på trods af at jeg går i 3.g. Vores lære, Annemette, er mega sød, men vi lærer sgu ikke rigtig så meget og med terminsprøver lige om hjørnet føler jeg mig egentligt ret så fucked! Det der med ikke at være religiøs bliver smidt lige tilbage i hovedet på mig nu, der er ingen højere magt at bede om hjælp, jeg sejler i min egen snot dumme sø.

No comments:

Post a Comment