Thursday, February 23, 2012

Swag, Cute and Rock'n'Roll

Takket være Pia har jeg i dag optaget Cher Lloyd og jeg er forelsket! Hun har en fantastisk stemme og er lige den blanding af swag, pop-sød og dance der er perfekt til fester. Oven i det er hun ekstremt smuk og med en enormt fed stil og så er hun endda tre måneder YNGRE end mig (dvs. hun pt er 18år), lidt misundelig kan man vidst godt sige at jeg er..

cher lloyd style
"Me?! A fashionista?" Yeah we think you have potential, Cher!
A simple but chic look and her red lips add just the right amount of color!


Cher er lidt hip-hip, lidt rock'n'roll, men stadig super feminin og det er da et mega cool mix - et mix, jeg har tænkt mig at prøve at gøre hende kunsten efter engang.

Inden jeg forlader bloggen helt for idag (fordi jeg, efter at have fået TV3 også er blevet fanget af det forfærdeligt koncept kaldet Paradise), deler jeg lige lidt Cher med jer. Her er Love The Way You Lie sunget af Cher Lloyd i X-factor semifinalen - hun gør både Rihanna og Eminem's del så godt, det er helt fantastisk!


No comments:

Post a Comment