Monday, April 23, 2012

Jagtfilm

Jeg er i øjeblikket igang med vores elev-produktioner i Mediefag, så efter en hård bytur lørdag (hvor jeg blev lidt for gode venner med toilettet), filmede vi hele dagen søndag - men fuck hvor bliver det verdens sjoveste film!
   Drengene er geniale fordi de i store træk spiller sig selv, og selve idéen med at de skyder en af deres venner mens de er på jagt.. GOLDEN! Uden shooting-script eller replikker fik vi filmet hvad jeg håber bliver en pretty awesome film - vil trods alt gerne forsvare noget godt til eksamen, hvis det kommer til det. Den bedste bliver nok desværre bare den Director's Cut Version vi planlægger, da vi har en genial slut scene på 3min og selve eksamens filmen bør være 5min.
   Men i dag begyndente vi så processen med at se det vi har filmet, og vores bloopers er mange, men fucking morsomme! Jeg håber på at kunne poste enten filmen eller nogle af de klip hvor vi fucker up, bare fordi det ville være synd at holde det for sig selv. Og så håber jeg bare at andre syndes det er ligeså morsomt som vi selv gør, men vores lærer, Roy, grinte da, hvilket jeg vælger at tage som et godt tegn :)

Ellers en helt almindelig mandag, det lykkedes mig lige nøjagtigt at få ryddet op på mit tøjværelse inden computeres tiltrækningskraft blev for stor. Hvis alt skal have ret har jeg faktisk været på job-hunt og ikke bare stenet memebase eller set How I Met Your Mother (er i gang med at se dem alle, er kommet til 01.03 så det bliver en lang process).
   Har også lavet budget for de næste par måneder, har nemlig en idé om at jeg skal på Roskilde, men midlerne halter lidt, men så længe det eneste sjov jeg har i maj/juni består af smøger og (allerede betalt for) Galla og Nicki Minaj koncert, så skulle det nok kunne lade sig gøre - der skal bare helst ikke være for mange overraskelser!

Tror jeg vil gå i gang med min dansk stil, jeg snyder jo ingen, vil sikkert se næste afsnit af HIMYM indtil vi skal spise :) Håber alle andre har haft en ligeså succesfuld start på ugen!

Ellers vil jeg blot efterlade jer med Neil Patrick Harris og en kommentar om hvor unfair det er at han er gay, for helt ærligt, Jeg Ku' Godt!

No comments:

Post a Comment