Thursday, April 19, 2012

WTF GØR JEG ANG. SKO?

Har været i galla krise det sidste stykke tid. Den vintage kjole jeg havde (vel at mærke købt i 2009) passede ikke og jeg kunne ikke finde nogen anden. Det problem løste sig dog ved at jeg nu er 2cm fra at være i min vintage kjole og jeg har en back-up fra Monsoon. Smykkerne løste sig allerede i december hvor jeg fik de smukkeste, men meget extravagante, vintage smykker fra 70'erne i julegave - disse gjorde det dog svært at finde en back-up kjole, da nærmest alle galla kjoler er præget af sten/glitter i en eller anden grad!
De sidste par uger har det store spørgsmål dog været "WTF GØR JEG ANG. SKO?"

Som ægte shoe-a-holic var idéen om at have sko jeg allerede ejer ikke særlig tiltalende, hvorfor nøjes når der nu var en helt legitim grund til at købe nye sko? (En grund der ikke gik "Fordi jeg elsker dem" som er den måde jeg normalt resonere på når jeg køber sko). Og bedst som jeg så troede at min krise var løst da jeg i går fandt et par super lækre grønne sko fra Topshop, så var de udsolgt her til middag da jeg ville bestille dem. Typisk. Dette resulterede i en hel fransk time brugt på at surfe internettet efter grønne sko. Kan kun sige at der er virkelig alt for lidt sko i den farve!

Ebay blev dog min knight in shining amor da der her ikke er mangel på grønne sko. Nåede sågar at være i tvivl om hvilket af tre par jeg skulle købe inden jeg faldt over nogen som var så perfekte at resten forsvandt fra min bevidsthed. Så nu er planen at så start min PayPal er oppe at køre bliver jeg den lykkelige ejer af disse:


Idéen til galla er blevet at være grøn-i-grøn og hvis alt falder på plads med disse sko, så er jeg kun en clutch væk fra at have det perfekte galla outfit - så mangler der kun tan, negle, hår og make-up, men det er vidst en anden historie.

No comments:

Post a Comment